Hoe verlopen de huiselijke dingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu Hoe verlopen de huiselijke dingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

Hoe verlopen de huiselijke dingen

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

16 November 2007 | Nederland, Amsterdam

Ondertussen is deze site wat meer aangekleed. Er moeten natuurlijk echte reisfoto's op komen maar dan moeten we eerst op reis en voorlopig zijn we bezig met voorbereiden. Het huis is verhuurd per 1 januari en we zijn nu ook autoloos. Gelukkig mogen we de auto van Coby gebruiken. Met de motor wil het nog niet zo lukken maar die kan altijd nog blijven staan die twee jaar.
De huizen die ons wel wat leken zijn van internet verdwenen dus die kunnen we wel vergeten, ach we hebben nog een week. Hopelijk komen er een paar leuke huizen op de markt.
Onze huisdieren zijn bijna allemaal geadopteerd. Sterretje het konijntje woont bij Yara, ons achterbuurmeisje. De vissen slapen nu bij Bas, onze grote neef, op de slaapkamer. Van Chappie, de kat, kunnen we nog geen afscheid nemen, rond sinterklaas brengen we hem naar opa en oma in Rotterdam.
Bijna alle planten hebben een nieuw huis gevonden.Die worden verzorgd door Joke, onze overbuurvrouw en Janine.
Rik zorgt ervoor dat de belastingen goed geregeld worden en dat alle zakelijke en financiele dingen goed gaan en dat moet dan de ene keer in Nederland en de andere keer in Australie. Voor hem gaat de tijd nu echt dringen want vanaf volgende week zit hij tot vlak voor kerst in Melbourne.Ik kan nog lijstjes maken met dingen te doen in de periode dat ik terug ben uit Melbourne en voordat we echt vertrekken.
Groetjes en tot het volgende verslag.

• 17 November 2007 - 07:21

Yvonne:

Hoi ! wat leuk zo'n site Ik duim voor jullie dat er een heel leuk huis op jullie te wachten staat! sterke komende weken!!

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Tot een volgende keer!

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra