Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

04 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik ben nu weer bij Femke, Rik is begonnen met zijn werk in Melbourne.
Nog een week dan kan hij in ons nieuwe huis. De telefoon is aangesloten en het gas en electr. en water dan ook. De huurmeubels worden maandag gebracht en Rik kan dan alvast ons huis in gaan richten en de boodschappen in huis halen. Hij komt vlak voor kerst nog voor een week naar Nederland.
Fem en ik zijn dus thuis aan de slag gegaan. Vandaag wil ik alvast de koffers inpakken en Femke heeft al haar spulletjes goed uitgezocht.
Komende vrijdag brengen we Chappie naar mijn ouders, snif snif, we zullen hem erg missen. Zondag gaan we ouderwets gezellig Sinterklaas vieren met Janine en Coby en Arie. Het weekend hebben we dus vrij van verhuiszaken. Maandag dan hard aan de slag want dan hebben we nog een week voordat de verhuizers op de stoep staan.
Geen nieuwe foto's dit keer. Daarop moeten jullie waarschijnlijk wachten tot we in Melbourne onze internet verbinding hebben geregeld.
Een fijn Sinterklaas feest voor jullie allemaal!!!!

• 04 December 2007 - 11:42

Mt:

ben je weer een beetje bij de tijd na zo'n zware vlucht? Ik hoorde van Arie dat je lang onderweg bent geweest. De laatste loodjes hè Sandra die vallen toch niet echt mee. Ik hoop dat Rik zijn eerste werkdag meegevallen is. Fijn dat hij vlug in jullie huis kan en probeert het wat gezellig te maken voordat jullie aankomen. Maar eerst Sinterklaas vieren en daarna de rest! Fijn dat Fem je al zo goed meehelpt en dat jullie dit samen zo kunnen doen. Schept toch een leuke band.
    Ja Chappie wegbrengen is natuurlijk een ander verhaal, maar je weet dat hij bij je ouders goed verzorgd wordt. Veel toi toi hè en liefs

• 04 December 2007 - 15:04

Mirjam:

Hoi Sandra, Rick en Femke,
    Fijn dat jullie een gezellig huis hebben gevonden en dat allemaal zo snel! Ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het jullie zal vergaan in het verre Australië. Leuk, met deze site kunnen we gelukkig op de hoogte blijven. We zullen jullie missen!
    Liefs van De Diertjes

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Tot een volgende keer!

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra