Bijna de grote dag!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu Bijna de grote dag!! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

Bijna de grote dag!!

Door: Rik Sandra Femke

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

01 Januari 2008 | Nederland, Utrecht

Het is nu nieuwjaarsdag, en morgen vertrekken wij naar Australië.
De afgelopen dagen zijn we heerlijk verwend en lekker uitgerust bij oma Sara en opa Hans en oma Coby en opa Arie.
Gisteren hebben wij veel vuurwerk afgestoken en zijn lekker laat op gebleven.
We hebben alle koffers al ingepakt en ons voorbereid voor in het vliegtuig.
Morgen komen veel mensen ons uitzwaaien op het vliegveld.
Het is dus bijna zover we gaan bijna vertrekken!!!!
Vrijdag middag hebben we een kopje thee gedronken bij Yvonne en Leo. Het was fijn om Yvonne nog even een dikke knuffel te geven en haar heel veel gezondheid te wensen.
Zaterdag ben ik met mijn mama naar de oosterhof geweest om te winkelen, dat was weer ouderwets gezellig met een kopje koffie drinken bij de Hema.
We zijn Zondag nog naar de film geweest Bee Movie in Pathè de Kuip. Misschien gaan we dezelfde film in Melbourne gewoon nog een keer kijken.
Zondagavond hadden we een kleine reunie met drie meiden van de lagere school. Sylvia, Nancy, Nathalie en ik. Voorlopig voor de laatste keer met z'n vieren. We hebben de hele avond volgepraat.
Maandagavond met oud&nieuw zoals altijd samen met Helen en Etienne en Hans en Anita. Misschien kunnen we die traditie voortzetten in Melbourne volgend oud&nieuw????
Het waren aan de ene kant erg relaxte dagen maar aan de andere kant best emotioneel om iedereen nog even gedag te zeggen.
We gaan jullie allemaal heel erg missen!!
Maar kijken er wel naar uit om te gaan, een nieuw avontuur om te beleven.
Femke, Sandra & Rik.

• 01 Januari 2008 - 19:10

Ton:

Helaas kan ik morgen niet naar het vliegveld komen om jullie uit te zwaaien, maar ik wou dan gaarne via deze weg jullie nogmaals een hele goede reis toewensen.
    Heel veel groetjes.

• 01 Januari 2008 - 20:24

Mirjam En Victor:

Wij wensen jullie een hele goede reis en veel succes, we zullen jullie missen!!
    Liefs van Mirjam, Victor, Laura en Tim

• 01 Januari 2008 - 20:30

Hans:

Dag Sandra, Femke en Rik,

Ja, het was gezellig gisteren bij / met de fam. Van Daalhuizen. Vind het nog steeds onwerkelijk dat jullie helemaal naar de andere kant van de wereldbol reizen.
    De opbrengst van de Oudejaarsloterij van gisteravond heeft helaas niet die financiële impuls gebracht waarop we hadden gehoopt (0 Euro!). Dus voor onze reis naar Melbourne moet er gewoon keihard worden bezuinigd, harder en vooral meer gewerkt. Alle franjes gaan er voorlopig af.... Gelukkig 2008 ??? Ach, wij putten moet uit de woorden van de minister-president: "eerst het zuur, dan het zoet!"

Goede reis,
    Hans en Anita

• 02 Januari 2008 - 07:12

Pyd:

Gaan met die bitterbal!
    Geniet!!! maak er wat van!
    Veel geluk, liefde en succes! Het is jullie van harte gegund!
    Dikke kus krijg je op schiphol straks echt!
    Liefs en houwejullie!
    Peter Dunja en Yara!

• 02 Januari 2008 - 14:12

Coby:

Jullie vliegen nog als ik dit schrijf.
    Maar toch niets vergeten?
    Ik hoor het nog wel
    Veel succes en geluk in jullie nieuwe huis

• 03 Januari 2008 - 12:40

Nancy En Ine:

Als het goed is zijn jullie er al of bijna wij hopen dat alles goed is gegaan en heel veel plezier en geluk Down Under.
    Heel veel groetjes

• 03 Januari 2008 - 17:41

Nathalie:

Ik hoop dat jullie reis voorspoedig is verlopen en dat jullie het huis al hebben kunnen inwijden.
    We zullen jullie missen maar tegelijkertijd genieten van al jullie avonturen.

Een hele dikke zoen van Arnold, Nathalie en Dominique.

• 03 Januari 2008 - 22:39

Stefanie:

Na wat vast een lange vlucht was zijn jullie nu aangekomen in Melbourne. Hoe is het gegaan? Fem, wat vind je van je nieuwe plekkie? Heb veel aan jullie gedacht hoor, wens jullie alle goeds en geluk voor 2008! Geniet van Melbourne!
    Dikke kus Steef

• 04 Januari 2008 - 17:21

Dominique:

Ik hoop dat jullie een leuke tijd tegemoet gaan in Australië. en Femke, We gaan wel mailen he?!

• 05 Januari 2008 - 14:15

Jasper:

ik vind het jammer dat je weg bent en ik hoop dat je veel plezier hebt in australië

• 06 Januari 2008 - 20:37

Daisy:

Hebben jullie een beetje je draai gevonden op je nieuwe stekje? Vast wel, Femke klonk erg enthousiast. Hier is het de laatste dag van de vakantie en morgen gaan we weer naar school. Ismay ziet er toch wel een beetje tegenop. Ze hoopt maar de dat de juf de groepjes heeft veranderd zodat de lege plek van Femke niet zo opvalt. Femke zal het ook wel spannend vinden straks naar de nieuwe school. Geniet nog maar even lekker van de vakantie en alle nieuwe dingen. Veel plezier.
    groetjes Daisy

• 07 Januari 2008 - 21:30

Sylvia:

Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en kijk uit naar de volgende barbeque ( nodig mezelf gewoon uit brutaal he). Laat het lekker over je heen komen allemaal en geniet van de kleine dingen ( dan bedoel ik niet de insecten ) Kus XXX

• 08 Januari 2008 - 16:51

Nathalie:

Lieve San, ik mis ons mailcontact enorm en hoop snel weer iets van je te kunnen lezen.
    Hoe gaat het met jullie en hoe vindt Femke het Down Under? Zijn jullie al een beetje gewend in de andere tijdzone?
    Ik hoop dat jullie je draai in jullie huis al hebben kunnen vinden en dat die internetaansluiting er snel komt zodat we weer eindeloos kunnen kletsen samen.

Een dikke zoen van Nathalie

• 14 Januari 2008 - 15:11

Dionne:

Hoi Femke,
    Ik vind het heeeeel jammer dat je weg bent.
    Maar ik hoop dat je daar veel vriendinnen en vrienden krijgt en dat je veel plezier hebt.
    Groetjes van Carmel, Kenneth, Tineke, en een dikke kus van Dionne.

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Tot een volgende keer!

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra