De electronische postbus is geopend - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu De electronische postbus is geopend - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

De electronische postbus is geopend

Door: Rik Sandra Femke

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

18 Januari 2008 | Australië, Melbourne

Hoi allemaal,

We zijn vanaf heden ook electronisch in het verre Surrey Hills te bereiken.
En namelijk op het volgende adres: rikvandereijk@bigpond.com

Morgen ga ik de rest van de computers aansluiten zodat de gehele familie kan internetten enzo!

Het is lekker weer en de dames genieten ervan.
Gisteren avond hebben Sandra en Natasja het centrum van Melbourne onveilig gemaakt. was ik blijl dat er geen koopavond was!

Dit weekeind gaan we lekker niks doen en rustig genieten.

Donderdag is Femke jarig en mag ze kiezen wat ze wil gaan doen. Ik heb vrij gekregen van m'n baas en dus mag ik ook mee :-) En volgende week zaterdag komt de Nederlandse club op bezoek voor Femke en gaan we klooien op de mini BBQ.

Nou dat was het voor nu en tot de volgende update

Rik en de rest

  • 18 Januari 2008 - 14:33

    Mt:

    Het adres staat er dus in en kunnen we mailen!
    Ondertussen weet ik ook wat ping ping betekende en duidelijk geen geld.
    Het wordt in mijn huis nu ook aangenaam warm: drie dagen zonder verwarming. Het was echt niet aangenaam.
    Ik ga dit weekend ook niet veel doen, gewoon wat aanrommelen denk ik. Daar is het hier goed weer voor!
    Ik wens jullie dan ook een rustig weekend toe. veel liefs voor jullie 3-tjes

  • 18 Januari 2008 - 18:26

    Nadia En Demi:

    we kunnen er geen genoeg van krijgen om je te sturen! Hoe is het daar? Zeker warm he? Bij ons onweer!
    gr Nadia en Demi

  • 18 Januari 2008 - 18:39

    Leny:

    Genieten jullie maar van het mooie weer.
    Het regent hier de hele dag.Zijn er veel mooie winkels in Melbourne?Hebben ze daar ook koopzondag?
    Groetjes Chris en Leny.

  • 19 Januari 2008 - 16:44

    Janine:

    We gaan mailen!! Fijn dat Sandra en Natasja zo langzamerhand de weg weten in het Melbournse - dan kunnen ze mij mooi wegwijs maken wanneer ik kom logeren!! En voor deze week : Femke maak er een mooi feestje van jouw verjaardag - nu kun je mooi buiten van alles doen ;-) Hier is het pestweer, niet echt koud maar wind en regen - echt vies herfstweer.... BBQ ze.
    Groetjes,

  • 20 Januari 2008 - 08:53

    Nadia:

    femke,
    ik hoop dat je het leuk daar hebt.
    zal ik de super 6akrant dan naar je toe mailen?
    groetjes,

    Nadia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn.
Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr).
Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz.
Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel.
Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden.
Tot een volgende keer!
Sandra

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2011

Vakantie in en om Nederland

31 Augustus 2010

weer in Nederland

27 Juni 2010

We komen er bijna aan!

21 Mei 2010

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 64196

Voorgaande reizen:

25 Juni 2010 - 31 Juli 2010

Nog even .... dan komen we eraan

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: