Het hotel is open! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu Het hotel is open! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

Het hotel is open!

Door: Rik Sandra Femke

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

14 Maart 2008 | Australië, Melbourne

En ja hoor, het is zover, we zitten op onze eigen bank, slapen in ons bed en eten van eigen borden enz. Het is gelijk een stuk gezelliger en al veel meer ons huis.
Vorige week donderdag is een container voorgereden en binnen drie uur hadden drie verhuizers alles naar binnen gesjouwd en de meubels op hun plek gezet. Daarna zijn de verhuizers vertrokken en na een paar dagen flink aanpakken kunnen we het ons huis noemen. Femke heeft wat foto's gemaakt dus jullie kunnen ook meekijken. De logeerkamer is ook klaar dus als er gegadigden zijn, jullie zijn welkom!
We hebben alweer heel verschillend weer gehad. Koud genoeg om 's avonds de verwarming even aan te doen en op dit moment loopt het op naar de 40 graden. De airco draait dus op volle toeren.
Rik heeft de tijd van zijn leven want momenteel zijn de trainingen van de formule 1 in Melbourne en hij heeft voor alle vier de dagen, tot en met de race op zondag kaarten en is helemaal in zijn nopjes.
Volgende week een spannende week, vooral voor Coby en Arie. Op goede vrijdag wordt Arie geopereerd aan zijn long. We hopen dat het allemaal voorspoedig gaat en dat ze snel een reisje Melbourne kunnen boeken. Arie, je borrelglaasje is heel overgekomen en staat klaar in de kast. Of er echte jenever komt is nog even de vraag....
Nog vier schooldagen en dan heeft Femke twee weken vrij. In die vakantie gaan we wat bekijken van Australie. We hebben een huisje aan het strand gehuurd hier 180 km vandaan. Het is op Sandy Beach en vlakbij het Wilsons Promontory National Park, het meest zuidelijke puntje van het vasteland van Australie. De natuur schijnt er prachtig te zijn.
Met foto's laten we jullie straks ook meegenieten.
Morgen gaat Femke een nachtje bij Natas, RJ, Martijn en Binnert slapen. Rik en ik hebben een feestje voor de ouders op Femke's school. Eens kijken wat voor feesten hier georganiseerd worden. Ze hebben een spit roast en er komt een DJ, klinkt veelbelovend.
Tot zover deze update, hopen van jullie weer nieuwtjes te lezen.
Heel veel groetjes en dikke knuffels vanuit Aussie!
Rik San Fem

• 14 Maart 2008 - 06:51

Kristel En Werner:

Hoi allen , we zie dat alles naar wens verloopt en dat jullie het erg naar jullie zin hebben en dit doet ons enorm veel plezier.Ben wel een beetje jaloers , vooral op Rik omdat hij kaartjes heeft voor de F1 ( Mannen he ).
    Leuk om te zien dat we wat vertrouwde spulletjes zien en alles een gezellig plaatsje heeft gevonden .
    Probeer vooral te genieten en tot soon
    groetjes .

• 14 Maart 2008 - 07:18

PYD:

Wat fijn dat jullie weer lekker in je eigen spul zitten. En toch best nog snel. Bijna drie maanden, oke.. tis even afzien maar toch!
    Het ziet er gelikt uit hoor!
    Fijn te horen dat jullie het ook erg naar je zin hebben. Rik gaat ook lekker, en Fem is al weer aan vakantie toe. Super. We zijn heel blij voor jullie dat alles zo goed verloopt!
    Binnenkort klim ik weer uitgebreid achter de computer!
    Kus voor nu
    Liefs
    De buuf+2

• 14 Maart 2008 - 08:30

Peter, Astrid, Jeff:

Hoi,
    Wat een gek gezicht om al jullie meubels in een ander huis te zien!
    Leuk om te horen dat het allemaal goed gaat daar en dan nog naar de formule 1 gaan ook, ik zal kijken of ik je tussen het publiek zie zitten.
    Enne ...... denk maar niet dat jullie de enige zijn in het buitenland, want ik heb ook net een weekje cursus in Duitsland gehad!
    Verder zijn we alledrie net weer hersteld van kinkhoest, nooit geweten dat je dat ook kunt krijgen. Geen pretje, maar we zijn er weer van af.

Veel plezier op het feest en vooral een fijne vakantie, al heb ik de indruk dat jullie hele verblijf daar een vakantie is.

Groetjes!

• 14 Maart 2008 - 19:15

Leny:

Wat zien jullie er goed uit op die foto,leuk om jullie spullen in je nieuwe huis te zien,ook een mooie logeerkamer,ik zou het best willen zien ,maar ik denk dat Australie voor ons iets te ver weg is.We wensen jullie een hele fijne vakantie,en Rik eerst nog veel plezier bij de formule 1.Groetjes van Angelique en de anderen.Leny en Chris.

Verslag uit: Australië, Melbourne

Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Tot een volgende keer!

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra