Otway rainforest - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu Otway rainforest - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

Otway rainforest

Door: Rik Sandra Femke

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

28 Mei 2009 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal,
We hebben een aantal leuke foto's om te laten zien. Samen met Daisy en Ismay, die bij ons op bezoek zijn geweest, hebben we weer een aantal hele leuke uitstapjes gemaakt.
We zijn een paar dagen naar de Great Ocean Road geweest en hebben daar de prachtige kustlijn gezien. Dit keer zijn we ook naar Otway national park geweest. Een stukje regenwoud aan de zuidkust van Australie in Victoria. Ze hebben een wandelpad gemaakt ter hoogte van de boomtoppen. Dat was een mooie en bijzondere ervaring.
We zijn met z'n allen ook naar Philip Island geweest waar we een bezoek hebben gebracht aan de erg hongerige moeder kangaroos in het Wildlife park.
We zijn in Healesville geweest, een dierentuin met alle Australische dieren.
Daisy en ik zijn in de oude gevangenis geweest en hebben een tour gemaakt door het oude politiebureau waar we 'echt' zijn gearresteerd.
Het was supergezellig dat Ismay en Daisy er waren en hebben daardoor weer veel mooie dingen in en rond Melbourne gezien. Ismay vond het trouwens geweldig om met Femke mee naar school te gaan.
Femke moet haar vriendin weer missen maar we kijken terug op een leuke tijd.
Omdat we het toch wel erg leuk vinden om Australie nog wat meer te verkennen hebben we besloten een paar maanden langer hier te blijven. Voor Rik zijn werk komt dat ook erg goed uit. Volgend jaar in de zomervakantie komen we weer terug.
Op die manier is Femke mooi op tijd om samen met haar vriendinnen te beginnen in de brugklas.
Femke heeft een vriendje/vriendinnetje in huis gehaald; Coco genaamd. Een grappig muisje, toch iets te knuffelen nu we Chappie de kat en Sterretje het konijntje nog wat langer moeten missen.
We bieden dus nog wat langer een logeeradres voor diegenen die Melbourne willen komen bekijken.
Liefs en groeten van Rik San en Fem

• 28 Mei 2009 - 06:52

Coby:

Zo te zien heb ik nog een hoop gemist.
    Maar ik kan nog in de herhaling

• 28 Mei 2009 - 07:07

Marianne:

Wat gaaf weer zo'n tocht en dan met je Nederlandse vriendin! De Australische dieren zijn toch wel heel bijzonder. Op die laatste foto lijken de dames wel echt boefachtig, wat een cijfer voor je borst al niet doet. Ik hoop echt dat het er van komt het zelf allemaal te zien!!!
    Bedankt voor de leuke post en groetjes

• 04 Juni 2009 - 07:06

Mt:

Hey wat leuk dat je een vriendin te logeren had.
    Zo dus jullie blijven nog even wat langer "vakantie" houden.
    Hoe kom je nu aan Coco Femke? Heel veel liefs hè en geniet nog maar even door met z'n allen.

Verslag uit: Australië, Melbourne

Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Tot een volgende keer!

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra