We komen er bijna aan! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu We komen er bijna aan! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Rik, Sandra en Femke Eijk - WaarBenJij.nu

We komen er bijna aan!

Door: Rik Sandra Femke

Blijf op de hoogte en volg Rik, Sandra en Femke

27 Juni 2010 | Australië, Sydney

Midden in de verhuizing zitten we op dit moment. Ik heb nog heel even de tijd om een stukje te schrijven voordat de computer ontkoppelt en ingepakt wordt.
We hebben al een nacht in het appartement in het centrum geslapen. Luxe genoeg allemaal. We zijn alledrie erg moe maar ik weet zeker dat als volgende week de verhuizing achter de rug is en het huis is opgeleverd we zeker gaan genieten van die laatste weken in het centrum.
We lopen zo naar de gezellige cafeetjes en restaurants. Nog een keer Victoria Market over en door de gezellige laneways lopen.
Rik moet nog wel gewoon werken maar kan er zo lopend naar toe.
's avonds en in het weekend valt er nog genoeg te ontdekken in de stad.
Op de foto's kunnen jullie zien hoe we midden in de dozen zitten. Ook zijn er een paar leuke foto's bij van Femke met haar vriendinnen.
We hebben nog wat leuke dingen gepland. Ik ga volgende week een paar dagen met wat vriendinnen genieten van een Spa-weekend in Daylesford. De week erna gaan we nog een weekend op stap met Femke's vriendin Erin en haar ouders. Dan gaan we naar Rye, een badplaats in de baai van Melbourne en daar schijnt het in de winter ook heerlijk vertoeven zijn, met open haard enzo.

In Nederland schijnt het tropisch weer te zijn. Geniet ervan!

Tot gauw. Liefs van Rik, San en Fem.
XXX

• 27 Juni 2010 - 06:26

Coby:

Gauw inpakken en wegwezen, Het huis is leeg dus nu maar een paar weken je lekker laten verwennen. Nog veel plezier

• 27 Juni 2010 - 07:07

Marianne:

Sterkte nog even en dan genieten maar in de binnenstad. Veel plezier. En tot gauw.
    Liefs van ons alledrie!

• 27 Juni 2010 - 11:14

Peter:

Nu schiet het op. Ook nu wegen de laatste loodjes weer het zwaarts. Nog even herloceren en dan de terugreis. Veel plezier de komende tijd.

Peter&Joke

PS heb een paar nieuwe bb gerechten kunnen we eens uitproberen als jullie op orde zijn

• 27 Juni 2010 - 12:40

Janine:

Nog even doorzetten en dan genieten van downtown Melbourne - zo te zien ligt het inpakken op schema.... nog nooit was de garage zo opgeruimd ;)
    Tot over een paar weken.
    Greetz - Janine

• 27 Juni 2010 - 14:02

Daisy:

Afscheid nemen is nooit leuk, maar nog wel even genieten daar de laatste weken hoor! Wij kunnen niet wachten tot jullie weer terug zijn.
    Grote knuffel voor iedereen daar en tot gauw!
    De Pootjes

• 27 Juni 2010 - 14:49

Mt:

Ik kreeg geen melding vandaag van een nieuw bericht!!
    Gelukkig hoorde ik het van Coby. Vlug even gekeken! Ik vind het best emotioneel hoor voor jullie dat afsluiten van toch een deel van je leven!
    Femke met haar vriendinnen! Heeft ze er vrede mee??
    En altijd weer een leuk moment met Rik! Zoek het uit joch............over een paar weken of zo??? Of zoek je je gsm? Jammer hoor! Kunnen ze je niet meer lastig vallen! Femke mag mijn kamers ook op komen ruimen. Ze is daar goed ingeslaagd!!
    Ze mag van mij nu uitrusten in het centrum na deze klus!
    Veel succes nog met de laatste dozen, sterkte met de deur achter jullie te sluiten! Veel plezier in de grote stad met leuke dingen doen en een hartelijk welkom in Nederland!

• 27 Juni 2010 - 19:26

Hans En Anita:

Hallo Sandra, Rik en Femke,

Beetje weemoedig om alles in te pakken en je voor te bereiden op het afscheid van Down Under, en vooral van alle kennissen, vrienden, enz.
    Maar 'ERRUG' leuk dat jullie weer naar NL komen!!! Sterkte met alle werkzaamheden en het 'geregel' en geniet nog van de laatste weken!.

Hans, Anita + kids

• 27 Juni 2010 - 19:47

Yvonne Leo En Kids:

geniet van de laatste weken en tot gauw, kunnen we weer lekker bijkletsen! Goede reis terug! groetjes Leo , Lisa, anne , Yvonne, robin en een geslaagde!!!!Tim

• 30 Juni 2010 - 06:44

Sanny En Bodine:

Rik San en Fem

Sterkte met het afscheid nemen van al jullie goede vrienden en kennissen: het zal niet meevallen !
    Geniet nu nog even en in Nederland wachten ook alle familie vrienden en kennissen op jullie.
    Hele goede terugreis gewenst en leuk om jullie weer eens te zien.

Groetjes Sanny en Bodine

• 30 Juni 2010 - 20:30

De Daalhuisjes:

Haast niet te geloven dat jullie al weer terug komen. Gezellig weer dichter in de buurt!!! Het afscheid nemen zal best zwaar zijn...leuk dat er nog een aantal weken in de city doorgebracht kunnen worden. Veel plezier nog deze laatste weken, sterkte met afscheid nemen en tot gauw, knuf van de Daalhuisjes

Verslag uit: Australië, Sydney

Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen.
Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing.
Tot een volgende keer!

Nog even.....

13 Januari 2010

zomervakantie
Rik, Sandra en Femke

Wij: Rik, Sandra en Femke gaan in januari 2008 voor twee jaar naar Australie. Melbourne om precies te zijn. Volgende week gaan we er 'even' naar toe, op jacht naar een huis en een school voor Femke (9jr). Via deze pagina willen wij jullie op de hoogte houden van onze belevenissen. Afgelopen weken heeft Femke een afscheidsfeestje gegeven voor haar schoolvriendinnen. Het was een erg gezellig feestje op zaterdagavond. We hadden discolampen opgehangen en met de gordijnen dicht en de lampen laag was de sfeer er al. We hebben leuke spelletjes gedaan en lekker gedanst en natuurlijk patatjes gegeten. Femke is erg verwend met Pet Shop spulletjes, boekenbonnen, handige lijstjes voor foto's enz. Afgelopen zondag hebben we met z'n drieen een feest gegeven. We waren 12.5 jaar getrouwd en wilden natuurlijk al onze vrienden nog een keer zien voor de verhuizing. In een brasserie vlak bij ons huis kon iedereen komen voor een hapje en een drankje. Het was een gezellige middag maar af en toe ook best emotioneel. Nu zijn we druk op internet huizen aan het uitzoeken en dan maar hopen dat ze er volgende week nog zijn zodat wij een keuze kunnen maken. Ik werk nog drie dagen en dan kan ik me helemaal concentreren op de verhuizing. Femke krijgt al Engelse les en ze leert supersnel. Straks leert ze ons hoe alles precies geschreven moet worden. Tot een volgende keer! Sandra